2015 היה השנה הטובה ביותר של סלינה גומז עם זאת – לראות את הסטנדרט שלה Instagram מצליפה

האם היתה השנה הטובה ביותר של סלינה גומז? כל הסימנים מצביעים על כן. מלבד הופעה בתערוכת אופנה של ויקטוריה סיקרט, והשליכה את אלבום האולפן החמישי שלה תחייה, מודיעה כי היא תהיה המבצעת לייצר פרוייקט חדש עבור Netflix מבוסס על YA-bestseller סיבות מדוע, ולקחת הביתה א בסטייל מדיה חברתית פרס תמיד מראה אהבה אוהדיה, בעבר 12 חודשים היו גם מלא זוכה האישי של הכוכב.

בשנת 2015, גומז פתח על הקרב שלה עם לופוס, לימד אותנו לאהוב את עצמנו לא משנה איך אנחנו נראים, ולקח את סגנון השטיח האדום שלה לרמה חדשה לגמרי. דבר אחד בטוח: זאת אשה אחת יפהפייה, מבפנים ומבחוץ.

לראות את כל הרגעים הבולטים של גומז על ידי גלילה דרך התמונות הטובות ביותר שלה Instagram של 2015 להלן.

ינואר:

 

בז נודד

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב -3 בינואר 2015 בשעה 3:06 pm PST

 

 

אני מצטער אחרון, אבל אני פשוט אוהב כל דבר על התמונה הזו מסכם כל אירוע, אי פעם בהיסטוריה.

תמונה שפורסמה על ידי סלינה גומז (@selenagomez) ב -12 בינואר 2015 בשעה 8:33 בבוקר PST

 

 

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב 22 ינואר 2015 בשעה 1:24 pm PST

 

קשורים: סטייליסטית קייט יאנג על המראה החדש של סלינה גומז: “אנחנו לא רוצים שהיא תראה 40”

פברואר:

 

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב 2 פבואר 2015 בשעה 4:16 pm PST

 

 

זוהי המסורת הקטנה שלנו ❤

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב 23 פבואר 2015 בשעה 12:54 am PST

 

מרץ:

יום הולדת שמח. #girls לא הכי טוב

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב 4 מרס 2015 בשעה 12:36 PST

אפריל:

אני אוהבת להיות מאושרת איתי yall #theresmoretolove

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב 16 אפריל 2015 בשעה 5:39 pm PDT

מאי:

 

בוקר!

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב -9 במאי 2015 בשעה 9:14 בבוקר PDT

 

 

מאחורי הקלעים @ taylorswift

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב -17 במאי 2015 בשעה 9:38 pm PDT

 

 

ורה וואנג !! הרגשתי שוב כמו נסיכה.

תמונה שפורסמה על ידי סלינה גומז (@selenagomez) ב -4 במאי 2015 בשעה 07:45 PDT

 

קשורים: סלינה גומז וצ’רלי פאוט תצוגה מקדימה שלהם Duet חדש בסרטון מקסים

יוני:

שגרה

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב -28 ביוני 2015 בשעה 11:13 PDT

יולי:

 

כל זה כיף עד שאני מסתובב יותר מדי ו @jjakebailey מתרגז עלי

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב 29 יולי 2015 בשעה 8:41 בבוקר PDT

 

 

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב 25 יולי 2015 בשעה 10:00 am PDT

 

 

אני הבחורה הכי מאושרת ומאושרת היום. תודה חבר ‘ה כל כך הרבה עבור כל bday משאלות! אני אוהב להתבגר איתך.

תמונה שפורסמה על ידי סלינה גומז (@selenagomez) ב 22 יולי 2015 בשעה 8:47 בבוקר PDT

 

אוגוסט:

יש לי את התאריכים החמים ביותר #jussayin #vmas

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב 30 אוגוסט 2015 בשעה 5:22 pm PDT

ספטמבר

 

רגעים שבהם אני יכול לברוח בבטחה קצת

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב 28 ספטמבר 2015 בשעה 2:53 בבוקר PDT

 

 

חזרה 10.9

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב 8 ספטמבר 2015 בשעה 1:00 pm PDT

 

אוקטובר:

 

זה היה די קשה לצאת הערב אבל הייתי עושה משהו עבור @ קיסטייל – היא ראויה את פרס הלילה ב #InStyleAwards היא עושה לנו גברות להרגיש יפה תמיד x

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב 26 אוקטובר 2015 בשעה 10:21 PDT

 

 

רומי / באה אוהב אותי (רק בשבילנו) אני פריק אאוט. האלבום יוצא !!!! תחייה!!!!

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב 9 אוקטובר 2015 בשעה 12:12 PDT

 

קשורים: צפה סלינה גומז ואת המלאכים של ויקטוריה סיקרט Lip-Sync “ידיים לעצמי”

נובמבר:

 

@taylorswift – אנחנו פשוט מופיעים. תודה שהפכת אותנו ואת כל הנשים היפות להרגיש יפה

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב 18 נובמבר 2015 בשעה 11:06 PST

 

 

#vsfashions איך

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב 10 נובמבר 2015 בשעה 5:56 pm PST

 

 

50 מיליון – אני אוהב אותך בחורים. אתה גורם לי לחייך. ואני אוהב בסתר עוקב אחר כמה מהדפים שלך.

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב -8 בנובמבר 2015 בשעה 12:34 PST

 

דצמבר:

 

פול בא לתת לי את הפרס שלי עבור נשים @ בילבורד במוסיקה!!!

תמונה שפורסמה על ידי סלנה גומז (@selenagomez) ב 11 דצמבר 2015 בשעה 12:30 PST

 

 

comin בקרוב @stevenkleinstudio hehe