שנה מדהימה של. עם מיטב

אין להכחיש כי 2015 היתה שנה ענקית עבור טיילור סוויפט. 12 החודשים האחרונים הביאו לאירוע רב חשיבות אחרי האירוע המונומנטלי של הכוכב, שלא רק לקח אותה 1989 סיור עולמי ברחבי העולם, אבל היה מועמד גם על זכתה בפרס של פרסים. זמרת “חלומות הפרועים” בירכה על בופרים אגדיים כמו ג’סטין טימברלייק, מיק ג’אגר, ואלניס מוריסט על הבמה – כמו גם על כל אחד מחבריה המפורסמים (שגם הם מככבים בכוכבית בסרט הווידיאו “Bad Bad”).

חוץ מזה, סוויפט עשה דברים רשמיים עם האריות האיטלקי קלווין האריס, הרחיב את הילדה שלה, גדל באופן אינסטינקטיבי, ועזר להרבה מעריציה לאורך הדרך.

לקבלת הוכחה נוספת מדוע השנה של טיילור סוויפט היה גדול, לבדוק את התמונות הטובות ביותר שלה Instagram מ 2015 להלן.

ינואר:

 

לא קיבלתי את התזכיר ‘בואו נלבש שחור’. @gigihadid @karliekloss @marhunt @ashavignone

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב Jan 18, 2015 at 6:34 pm PST

 

ברכות ממאוי! @ haimtheband

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 23 ינואר 2015 בשעה 5:20 pm PST

 

“היא תמיד לובשת, כמו, בגדי ים של 1950”.

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 23 ינואר 2015 בשעה 06:22 PST

 

 

“אני מנסה להיות זמין לכל החיים שיקרו לי”. ביל מוריי @ haimtheband

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 24 ינואר 2015 בשעה 6:25 pm PST

 

 

יום הולדת שמח, @justintimberlake! תודה על המוסיקה שלך, הקומדיה, daaaahncing, כתיבת שירים, ועל לקחת את זה selfie:

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) – 31 בינואר 2015 בשעה 9:58 am PST

 

 

פברואר:

התאריך שלי ל- Grammys הוא …….. @abigail_lauren !! ננסה להתלבש כמו גם בשנת 2015 כפי שעשינו בשנת 2005. #GetReady

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 6 פבואר 2015 בשעה 9:55 בבוקר PST

 

הרגשתי מאוד בר מזל להיות בהופעה של אוסקר דה לה רנטה היום. זה היה מנחם להיות בחדר של אנשים שמתגעגעים אליו כמוני, והוא ימשיך לחגוג את מורשתו במשך שנים רבות.

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 17 פבואר 2015 בשעה 11:29 PST

 

מרץ:

עבודה גדולה MEREDITH הייתי בדיוק מנסה לאהוב אותך ועכשיו אתה OWE ME 40 מיליון דולר

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 14 מרס 2015 בשעה 4:18 pm PDT

 

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 29 מרס 2015 בשעה 9:04 PDT

 

אפריל:

כאשר אתה בן 25 ואמא שלך היא עדיין כמו….

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 5 אפריל 2015 בשעה 11:59 בבוקר PDT

 

אהבת אמת. @serayah @haimtheband @lordemusic @halstonsage

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 28 אפריל 2015 בשעה 11:13 PDT

 

קשורים: טיילור סוויפט של 47 Instagram הכי מצחיק תמונות של שני החתולים שלה

מאי:

פגוש קטסטרופה. #BadBloodMusicVideo

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@ayaylorswift) ב -7 במאי 2015 בשעה 5:12 בבוקר PDT

 

אחרי שאנחנו עטופים. #BadBloodMusicVideo

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@ayaylorswift) ב 17 במאי 2015 בשעה 8:35 pm PDT

 

אמש היה רצף חלומות. אני אף פעם לא שוכח שאת הסיבה שהחיים שלי ככה. תודה על כל זה.

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 18 במאי 2015 בשעה 10:34 PDT

 

 

ממש התגעגעתי לסיבוב הופעות.

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 21 במאי 2015 בשעה 1:31 בבוקר PDT

 

 

יוני:

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 10 יוני 2015 בשעה 3:25 pm PDT

 

כל הקבוצה. @serayah @haimtheband @haileesteinfeld @therealsarahhyland @riiicecakes @ gigihadid

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 14 יוני 2015 בשעה 3:31 pm PDT

 

עובדה ידועה מעט: קרלי הוא בחשאי היסטוריון לא רשמי / מדריך טיולים בלונדון. סוג של.

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב -28 ביוני 2015 בשעה 11:05 PDT

 

 

יולי:

שמח 4 ממני, @gigihadid, @marhunt, @britmaack, @serayah ו @ haimtheband :)

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 3 יולי 2015 בשעה 4:32 pm PDT

 

יחסי ידידות בין סקוטלנד לאמריקה. @קלווין האריס

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 3 יולי 2015 בשעה 4:33 pm PDT

 

השילוש, Frostbyte, Slay-Z, ו Lucky Fiori הביא את הסרטון בדם רע לחיים הלילה ב # 1989TourEastRutherford. תוהה מה יהיה בחנות מחר בלילה..

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 11 יולי 2015 בשעה 1:29 בבוקר PDT

 

 

לפגוש את הילד שלי. @jaime_king @kyle_newman

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 28 יולי 2015 בשעה 2:39 pm PDT

 

 

תמונות: ראה מעל 75 של טיילור סוויפט של 1989 סיור אורחים לקחת את הבמה איתה

אוגוסט:

תגיד לי שאתה זוכר אותי עומד בשמלה יפה בוהה בשקיעה, מותק #WildestDreamsMusicVideo

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 28 אוגוסט 2015 בשעה 08:13 PDT

 

להיות עצמנו ב VMAs.

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 31 אוגוסט 2015 בשעה 13:30 PDT

 

ספטמבר

Awwww Kanye שלח לי את הפרחים המגניבים !! # KanTay2020 #BFFs

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 4 ספטמבר 2015 בשעה 3:08 pm PDT

 

מישהו סרג את הסוודר הזה בשבילי של פולארויד מעצמי ונתן אותו לאמי הערב במופע. זה הפך מהר מאוד לכל דבר שלי. תודה לך, סתום מסתורי.

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 6 ספטמבר 2015 בשעה 9:57 pm PDT

 

מירקאט מנור.

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 7 ספטמבר 2015 בשעה 5:40 pm PDT

 

 

כשאתם מעיפים את הלילה, אני לא ידעתי שזה היה דבר

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 12 ספטמבר 2015 בשעה 4:17 PDT

 

 

אוקטובר:

מרדית הוא אלרגי לשמחה.

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 4 אוקטובר 2015 בשעה 12:34 PDT

 

בן שנה היום !! # HappyBirthday1989

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 27 אוקטובר 2015 בשעה 9:35 בבוקר PDT

 

כאשר אתה מתלבש כמו טלטאבי צהוב עבור ליל כל הקדושים, אבל זה לפני טלטאביז יש ענק אז כל הילדים בבית הספר לשאול אותך למה אתה לבוש כמו זר בהריון זר.

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 28 אוקטובר 2015 בשעה 3:09 pm PDT

 

 

קשורים: טיילור סוויפט חוגגת את סופה 1989 סיור עולמי על ידי לקיחת הצוות כולו שלה בחופשה

נובמבר:

קפוא לגמרי קרה הלילה. ו 55,000 אנשים שרו ‘תן לזה ללכת’ בקול רם כל כך, זה כמעט לקח את הנשימה ממני. זמנים טובים, @ininamenzel

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 1 נובמבר 2015 בשעה 1:14 בבוקר PST

 

אוליביה בנסון לועסת את איש הירח של אוליביה בנסון מפני שהיא מכבדת. כל כך שמח! תירלמריסקארגיטי לקח אותו הביתה, הרחק מהמפלצת הזאת. צילום: @ calvinharris

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 16 נובמבר 2015 בשעה 5:57 pm PST

 

דצמבר:

כל כך סטוק כדי להיות מסוגל לקחת את הלהקה שלי ואת הצוות בחופשה בסוף סיור ארוך ונפלא. על כל העבודה הקשה שלהם השנה, הם באמת ראויים לכך. תודה לך על האי המילטון על לקיחת כזה טיפול גדול של 125 של אנשים שעובדים ללא לאות כדי להבטיח את הבמה 1989 סיור העולם נבנה, האורות דולקים, התלבושות נעשות, גיטרות מכוונים, ואת ההצגה נמשכת. העיתונות האוסטרלית, אני אוהב את ההתלהבות שלך אבל יום ההולדת שלי הוא לא 2 שבועות וזה יהיה שקט השנה. בואו לקחת את זה חריץ :)

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 1 דצמבר 2015 בשעה 10:12 PST

 

סוויפטס תודה לך על קרן שימור חיות הבר האוסטרלית, שנתנה לנו להסתובב עם ווילי. אנו אוהבים אותו והוא יתגעגע אליו נורא.

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 3 דצמבר 2015 בשעה 1:56 am PST

 

אתמול היה כזה יום מדהים – רכבות הרים, קנגרו ו LOLs עם @ בלייקלי לראות אותך הערב, אדלייד!

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 6 דצמבר 2015 בשעה 5:21 pm PST

 

 

מלבורן, שני הלילות הראשונים איתך היו קסום. הערב אנחנו מנגנים את המופע הזה בפעם האחרונה. אני כל כך מכובד אני מקבל לחלוק את הלילה האחרון של 1989 סיור עולמי עם כולכם. זה היה ההרפתקה הכי מדהים. תודה על כל זה.

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 11 דצמבר 2015 בשעה 9:25 pm PST

 

 

היום אני מתחיל את השנה ה -26 שלי של freaking על דברים.

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 13 דצמבר 2015 בשעה 06:27 בבוקר PST

 

בלייק מנצח על פשטידות יום ההולדת. @ blakelively אני באמת לא יכול להפסיק לצחוק

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 14 דצמבר 2015 בשעה 11:09 PST

 

באמת גאה בעצמנו כאן.

תמונה שפורסמה על ידי טיילור סוויפט (@taylorswift) ב 23 דצמבר 2015 בשעה 9:39 בבוקר PST

Like this post? Please share to your friends: